»Vse te države imajo precej daljšo tradicijo prometnega načrtovanja, usmerjenega v zagotavljanje kakovosti bivanja in potrebe ljudi namesto sledenja potrebam uporabnikov avtomobilov.«
»Istočasno bomo morali kot država zelo veliko nameniti prostorskemu načrtovanju in se osredotočiti na točke v Sloveniji, kjer se nam zadnjih nekaj mesecev pojavljajo taka neurja.«
»Koliko držav načrtuje bolnišnične postelje, ventilatorje in laboratorijske zmogljivosti za soočenje s tem? Treba je spremeniti miselnost. Morate načrtovati.«
»Občine same so marsikje nemočne. Ljubljana ima vendarle enega najbolje delujočih prometnih sistemov. Poseči bo morala država. Veliko težavo vidim v nedelovanju države.«
»Smo prvi na ravni države, ki smo se lotili zelo natančnega načrtovanja prihodnje finančne perspektive.«
»Kar pa pomeni, da moramo občasno več posekati, tudi zato, da bomo imeli čez 50 let stabilnejše gozdove in s tem tudi stabilne ponore.«
»Ko bodo nastale razmere, da se bo ta prostor širil v druge države, bomo poskušali stopiti v stik s službami za zaposlovanje v bolj oddaljenih državah.«
»Dokler pred nami ni zakona s seznamom stvari, ki jih je treba narediti za obnovo Slovenije, ni pametno do konca načrtovati solidarnostnih prispevkov in ostalih virov.«
»Na podlagi teh dejstev moramo v družbi Mahle Electric Drives Slovenija načrtovati naše poslovanje za bližnjo prihodnost tako, da bomo okrepili našo konkurenčnost, še zlasti, ker je tovarna Mahle v Šempetru osrednjega pomena za prihodnjo rast na področju elektrifikacije.«
»Prometna politika bi morala imeti jasno usmeritev ‒ zmanjšanje osebnega prometa in prehod na skupinski prevoz...«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju