»Vse te države imajo precej daljšo tradicijo prometnega načrtovanja, usmerjenega v zagotavljanje kakovosti bivanja in potrebe ljudi namesto sledenja potrebam uporabnikov avtomobilov.«
»Vse vožnje naj bodo vnaprej načrtovane, da gremo pravočasno od doma in da smo pri vožnji strpni, da spoštujemo cestnoprometne predpise.«
»Istočasno bomo morali kot država zelo veliko nameniti prostorskemu načrtovanju in se osredotočiti na točke v Sloveniji, kjer se nam zadnjih nekaj mesecev pojavljajo taka neurja.«
»Koliko držav načrtuje bolnišnične postelje, ventilatorje in laboratorijske zmogljivosti za soočenje s tem? Treba je spremeniti miselnost. Morate načrtovati.«
»Občine same so marsikje nemočne. Ljubljana ima vendarle enega najbolje delujočih prometnih sistemov. Poseči bo morala država. Veliko težavo vidim v nedelovanju države.«
»Smo prvi na ravni države, ki smo se lotili zelo natančnega načrtovanja prihodnje finančne perspektive.«
»Kar pa pomeni, da moramo občasno več posekati, tudi zato, da bomo imeli čez 50 let stabilnejše gozdove in s tem tudi stabilne ponore.«
»Ko bodo nastale razmere, da se bo ta prostor širil v druge države, bomo poskušali stopiti v stik s službami za zaposlovanje v bolj oddaljenih državah.«
»Imamo najslabši javni promet v regiji, kar se kaže v zastojih tako na avtocestah, kot mestnih obvoznicah in nenazadnje v središčih mest. Tu bo nujno morala poseči država.«
»Dokler pred nami ni zakona s seznamom stvari, ki jih je treba narediti za obnovo Slovenije, ni pametno do konca načrtovati solidarnostnih prispevkov in ostalih virov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju